Saturday, September 25, 2010

မိုးရြာေသာ ေန႔တစ္ေန႔

(၁)
ညထဲ မိုးက သဲသဲမဲမဲနဲ႔ မစဲေတာ့ဘူး။ က်ေနာ္ အိပ္ယာထဲ ေခြေနလိုက္တယ္။ အျပင္မွာ လွ်ပ္ေတြ လက္ေနတယ္။ အေဖ ခုထိ ျပန္မလာေသးဘူး။ အေမက ဖေယာင္းတိုင္မီးကို ေလကြယ္ၿပီး ငုတ္တုပ္ထိုင္ေနတယ္။ အစ္မက က်ေနာ့ေဘးမွာ ေမွာက္အိပ္ေနပံု ေထာက္ရင္ ဗိုက္ဆာေနေလာက္ၿပီ။ ဆာဆို ည ၁၁ နာရီ ထိုးၿပီးေနၿပီေလ။ တစ္အိမ္လံုး ညစာမွ မစားရေသးတာ။ အေဖျပန္အလာကို ေစာင့္ေနၾကတာေလ။
(၂)
အေဖ၊ က်ေနာ့အေဖက စာအုပ္ႀကီးသမား၊ လူပု စိတ္တို၊ သီခ်င္းကို အက်ယ္ႀကီးဖြင့္သူ၊ ျပဇာတ္ဆရာ၊ လူၾကမ္းမင္းသား၊ သိုင္းဆရာ၊ ပန္းခ်ီဆရာ၊ ဓါတ္ပံုဆရာ၊ အႏုပညာျမတ္ႏိုးသူ၊ စာေပျမတ္ႏိုးသူ၊ လူမွန္၊ ႐ိုးသားစြာ ေနထုိင္သူ၊ အထက္ဖား ေအာက္ဖိ လုပ္ရမွာ ၀န္ေလးသူ ဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ မိသားစုဟာ သာမန္ေပါ့။ တခါတေလ ခုလို သာမန္ရာထူးက ျပဳတ္က်သြားတာလည္း ရွိတယ္။
အေမ၊ အေမက သိပ္ေတာ္တယ္။ နာရီမၾကည့္ဘဲ အခ်ိန္ေျပာႏိုင္တယ္။ ေတာ္ဆို အေဖအပါအ၀င္ က်ေနာ္တို႔ ေခါင္းက အစ ေျခဖ်ားအဆံုး အေမ့လက္၊ အေမ့ေျခ။ အေဖက ႐ွဴး႐ွဴးရွဲ႐ွဲႏုိင္သေလာက္ အေမက ေသြးေအးတယ္။ တခါတေလ အေမက အေဖ့ထက္ေတာင္ ျဖတ္ထိုးဥာဏ္ ေကာင္းတယ္။ ကမာၻေက်ာ္ေတြရဲ႕ အက်ႌဒီဇိုင္းေတြၾကည့္ၿပီး က်ေနာ္တုိ႔အတြက္ လက္ခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ေပးရွာတယ္။ (ဟိုတုန္းက က်ေနာ္တို႔အိမ္မွာ အပ္ခ်ဳပ္စက္ မရွိပါဘူး။) ဒါေပမယ့္ သိပ္ကို ေသသပ္လွပ ပါတယ္။ အေမက ရပ္ကြက္ထဲ အိမ္မလည္တတ္ဘူး။ အေဖက စကားေျပာရင္ အသံက်ယ္သေလာက္ အေမက သိပ္ညင္သာတယ္။ ၿပီးေတာ့ အေမက ရွက္တတ္တယ္။ ဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္တို႔လည္း ရွက္တတ္ခဲ့တယ္။
(၃)
“ေဖေဖ ျပန္လာၿပီ။”
အစ္မက ၀ုန္းခနဲထၿပီး အေဖ့လက္ထဲက မုန္႔ထုပ္ကိုသြားယူတယ္။ အေဖကိုယ္မွာ မိုးေရေတြ စိုရႊဲေနတယ္။ က်ေနာ္ တစ္ဘက္ တစ္ထည္သြားယူေပးလိုက္တယ္။
“ဗိုက္ဆာေနၾကၿပီလား။ မရခဲ့ဘူးေဟ့။ ဒါပဲ ပါတယ္။”
ဧလမုန္႔ ၅ ခုပါ။ အေမ ေရေႏြးအိုးတစ္လံုးထဲ လက္ဖက္ေျခာက္ေလး ခပ္ၿပီး သယ္လာတယ္။
လမုန္႔ကို အစ္မ ၂ ခုစားပါတယ္။ အေမ ၁ ခု၊ က်ေနာ္ ၁ ခု စားပါတယ္။ အေဖက သူ႔အတြက္ ၁ ခုကို က်ေနာ့ကုိ ေပးပါတယ္။ ေျခာက္ကပ္ကပ္ ဧလမုန္႔နဲ႔ ေရေႏြးၾကမ္းတစ္အိုး။ ဒါ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ညစာပါ။ စားေသာက္ၿပီး မီးမွိတ္ အိပ္ယာ၀င္ၾကပါတယ္။
(၄)
အဲဒီညက အေဖဟာ ေရေႏြးျခမ္းပဲ ေသာက္ၿပီး အိပ္သြားပါတယ္။
အိမ္အျပင္မွာ မိုးေတြ သည္းေနတုန္းပါပဲ။ က်ေနာ္တစ္ေယာက္တည္း ဘာမွ မျမင္ရတာကို ၾကည့္ေနမိတယ္။

ေလျပည္
(23.09.2010/ 3:37 am)

No comments:

Post a Comment